Je jasné, že kdyby se nějaký podnik dostatečně nepropagoval, nejspíše by dříve či později skončil na mizině. Podnikatel by si tu nevydělal, musel by to tu zavřít a s podnikáním by byl amen.
Stejně tak je jasné, že by to nemuselo nijak slavně dopadnout ani s lidmi, kteří by se na veřejnosti pohybovali nedostatečně oblečení. Jejich osud by nemusel být zase až tak katastrofální, ale přece jenom by se dočkali přinejmenším nežádoucích poznámek a možná i nějakých těch trestů za obnažování se na veřejnosti, ohrožení mravopočestnosti nebo něco podobného.
Lidé se tedy musí oblékat a firmy propagovat. A když na to přijde, nemusí to být dvě různé záležitosti. Dá se to spojit a efektivně využít obojí současně. A to když se podnikatel rozhodne využít ke své propagaci právě reklamní textil. Například reklamní polokošile. Což je dobrý nápad. A vlastně to není nic mimořádného, s tím si poradí každý. Protože jak se propagovat textilem?
Je to tak prosté! Firma si objedná zmíněné oblečení, tedy třeba polokošile, nechá si je potisknout tím, co je pro ni zapotřebí, pak takový textil rozdá nebo cenově výhodně rozprodá a kupující už se postarají o její reklamu. A to docela nenásilně, dobrovolně a jen tak mimochodem. Pokud oni zákazníci takové oblečení nosí na sobě, upozorňují tím na to, na co se tím má upozorňovat.
Je ale jasné, že je potřeba takovou reklamu promyslet. Protože může být účinná, ale také by to mohl být nežádoucí firemní výdaj. A proto musí lidé nosit takové polokošile rádi. A tyto musí být cenově dost výhodné. Což je ale možné. Protože když se takový textil sežene od dodavatele, na kterého je spolehnutí, je to výhodné.
A takové oblečení mohou používat vlastně i zaměstnanci propagujících se firem. Zvolí se potisk, který je žádoucí, a to by bylo, aby podobné počínání nebylo korunováno úspěchem!